Ogólne warunki gwarancji – materace, łóżka i akcesoria do sypialni

Kupując materace, łóżka lub poduszki w sklepie Aurasnu, otrzymujesz pełną ochronę gwarancyjną. Poniżej znajdziesz szczegółowe zasady reklamacji oraz warunki gwarancji na nasze produkty.


🕒 Czas trwania gwarancji

Dla poszczególnych produktów obowiązują następujące okresy gwarancyjne:

Sprężyny w materacach bonellowych – 24 miesiące

Sprężyny w materacach kieszeniowych – 24 miesiące

Pozostałe elementy materaca (pianki, pokrowce, itp.) – 24 miesiące

Poduszki i akcesoria do spania – 24 miesiące


📩 Jak zgłosić reklamację?

Aby zgłoszenie gwarancyjne mogło zostać rozpatrzone, należy:

  1. Wysłać zgłoszenie reklamacyjne wraz ze zdjęciami reklamowanego produktu na adres e-mail:
    kontakt@auradlasnu.pl

  2. Dołączyć do przesyłki:

  3. wypełniony formularz reklamacyjny,

  4. dowód zakupu (np. faktura, paragon),

  5. oryginalną kartę gwarancyjną


📦 Termin i sposób dostarczenia produktu

Reklamowany produkt należy dostarczyć w ciągu 14 dni od zgłoszenia.

Wady zostaną usunięte w terminie do 14 dni roboczych od dnia dostarczenia produktu do punktu serwisowego.

W wyjątkowych przypadkach, np. braku dostępnych części zamiennych, termin może zostać wydłużony do 30 dni.


🔄 Wymiana produktu na nowy

Jeśli wada okaże się niemożliwa do usunięcia, produkt zostanie wymieniony na nowy egzemplarz, spełniający te same parametry.


⚠️ Co nie podlega gwarancji?

Gwarancja nie obejmuje:

uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania (np. niezgodnego z instrukcją),

prób samodzielnej naprawy lub ingerencji w produkt,

naturalnego zużycia materiałów (np. odkształcenie pianki w czasie eksploatacji),

uszkodzeń wkładu materaca po jego rozcięciu, przecięciu lub przeróbce


📌 Pamiętaj:

Jakakolwiek ingerencja w strukturę materaca lub łóżka powoduje automatyczną utratę praw gwarancyjnych. Dbaj o swoje produkty sypialniane zgodnie z zaleceniami, a będą służyły Ci przez lata.